вівторок, 6 вересня 2016 р.

План роботи РМО вчителів фізики

ВСТУП
АНАЛІЗ РОБОТИ РМО ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ЗА 2015/2016 Н.Р.
        Вчителі фізики у 2015/2016 н.р. працювали над проблемою "Підвищення результативності навчально-виховного процесу з фізики на основі сучасних технологій побудови уроку".
Процес викладання предмету фізики забезпечували 25 педагогічних працівників. З них  мали кваліфікаційні категорії:  "спеціаліст" – 2, "спеціаліст  ІІ категорії" – 2, "спеціаліст  І категорії" –12, "спеціаліст вищої категорії" – 9 Мали педагогічне звання "Старший вчитель" – 4 "Учитель-методист" – - Директорів шкіл – 1 заступників директорів  з  навчально-виховної роботи – 5, молодих спеціалістів (стаж до 3 років) –  2.
Більшість вчителів фізики є кваліфікованими фахівцями і мають значний педагогічний досвід.
Організація роботи РМО Протягом минулого навчального року проведено три  засідання районного методичного об’єднання вчителів фізики, які відбувалися у формі семінару-практикуму, тренінгу, круглого столу. На засіданнях були розглянуті питання щодо особливостей нової навчальної програми з фізики (7 клас), «вивчення та обговорення інформаційно-методичних листів МОН «Про вивчення фізики і 2015/16 н.р.», Державний стандарт та навчальна програма з фізики 7 класу як втілення новітніх тенденцій у розвитку шкільної фізичної освіти», Методика перевірки та оцінювання навчальних досягнень учнів», Застосування ІКТ на уроках фізики, Методична естафета «Від творчого прийому – до творчого уроку» «Стоп кадр»(фрагменти уроку), диспут «Джерела педагогічної творчості», Обговорення підсумків ІІ  етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики., «Робота з обдарованими дітьми у системі фізико-математичної освіти», «Раціоналізація домашніх завдань – як запорука розвитку і саморозвитку кожного учня», «Аналіз результативності участі в конкурсах «Левеня», «Геліантус», Методичні поради: Відкритий мікрофон «Формування професійної майстерності вчителя», «Особливості підготовки до ЗНО з фізики», Звіт про роботу вчителів, які атестувалися.
 Семінар-практикум було проведено на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Бандурове, де члени РМО відвідали урок в 8 класі з теми "Повітроплавання. Практичне застосування закону Архімеда", який провела Голуб Неля Василівна стаж роботи 14 років, І кваліфікаційна категорія. На уроці вчитель показав  використання таких інноваційних методів роботи як проектна діяльність, застосування ІКТ(програмні засоби) перевірки знань з фізики.
Робота з молодими педагогами
Працювали два педагоги із стажем роботи до 2 років.
ЗШ І-ІІІ ступенів с. Чемерпіль – Худа Н.М., Марченко Т.М., яким надавалася методична допомога РМК, вчителями фізики вищої категорії з питань:календарного планування, ведення журналів, проведення практичних та лабораторних робіт.
Протягом 2015/2016 н.р. вчителі фізики  брали участь у районних, обласних конференціях. В обласній науково-практичній Інтернет-конференції (ХІ Хмурівські читання)  брали участь Янишина В.М. вчитель фізики ЗШ І-ІІІ ступенів №2 м. Гайворон . В обласній конференції "Шляхи ефективного впровадження новітніх технологій" взяли участь такі педагоги: Мацієвський Ю.С. вчитель фізики ЗШ І-ІІІ ступенів смт. Завалля, , Мемрук  С.А.вчитель фізики  ЗШ І-ІІІ ступенів с. Вікнина , Янишина В.М. вчитель фізики ЗШ І-ІІІ ступенів №2 м. Гайворон
З  25 по 31 січня 2016 року завідувачем методичного кабінету відділу освіти районної державної адміністрації Касьяненко В.О. було проведено  районну Інтернет-конференцію з проблеми " Формування громадянської компетентності учнів та вихованців дошкільних навчальних закладів ". Учасники конференції надавали статті, оформлені відповідно до вимог (лист начальника відділу освіти від 24 грудня 2015 року  № 02-1473/1), які розміщувалися на блозі конференції (http://gromadjangayvoron.blogspot.com/ ). В районній Інтернет конференції брали участь двоє  вчителів:
- Янишина В.М., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 м. Гайворон, стаття "Формування громадянської компетенності на уроках фізики";
- Марчук О.А., вчитель фізики  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. долинівка, стаття "Формування громадянина, патріота України»"
Це – мала кількість педагогів, адже в кожного вчителя є власні напрацювання, з якими необхідно ділитися.
Вчитель фізики Ліщук О.Г.брала  участь у конкурсах фахової майстерності, зокрема, в районному конкурсі на кращий освітній блог "Педагогічна блогосфера" (http://gayvoronblogosfera.blogspot.com/ ) – блог  МО вчителів природничо-математичного циклу ЗШ І-ІІІ ступенів с. Солгутове.
 Діяльність РМО з питань вивчення, узагальнення і впровадження перспективного досвіду.
Протягом навчального року працювала школа передового педагогічного досвіду з теми «Методика розв’язування олімпіад них задач» - керівник Пилипишин О.І., вчитель фізики НВК «Гайворонська гімназія – ЗШ І-ІІІ ступенів №5» та постійно-діюча творча група вчителів фізики, керівник Лопушанський О.М. «Формування почуття успіху під час вивчення фізики».
Продовжується вивчення досвіду роботи Ремінного С.Ф., вчителя  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м. Гайворон
Участь РМО в атестації педагогічних кадрів (вивчення системи роботи вчителів, узагальнення досвіду, проведення творчих звітів)
РМО вивчався досвід роботи вчителя фізики ЗШ І-ІІІ ступенів с. Хащувате – Лопушанського М.О., який працює над проблемою «Формування почуття успіху з метою активізації пізнавальної діяльності учнів під час вивчення фізики». Було проведено майстер-клас «Конструктор уроку», на якому педагоги ознайомилися із методикою формування почуття успіху учнів на різних етапах уроку.
Протягом 2015/2016 навчального року 2  вчителя фізики  підвищили кваліфікацію на курсах в КЗ "Кіровоградський державний педагогічний інститут імені В. Сухомлинського" Ліщук О.Г. та Голуб Н.В.  та два вчителі Марченко Т.М., Пилипишин О.І. на базі Черкаського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Погіршила роботу секція фізики  Гайворонської філії Малої академії наук. На навчання до секції фізики було зараховано 5 учнів, троє з них захищали свої роботи на районному етапі конкурсу-захисту. Це роботи "Дослідження коефіцієнта  тертя велосипедних та мопедних шин в залежності від стану дорожнього покриття" (Бондар Дмитро Геннадійович, 10 клас, НВК «Гайворонська гімназія – ЗШ І-ІІІ ступенів №5№, вчитель Пилипишин О.І., «Електромагнітні коливання в техніці» - Палійчук Ростислав Васильович,учень 8 ЗШ І-ІІІ ступенів №1 м. Гайворон, Ремінний С.Ф., «Енергозбереження і сьогодення» - учениця ЗШ І-ІІІ ступенів №2 м. Гайворон, вчитель Янишина В.М. (перелічуємо роботи, які взяли участь в районному етапі)
В обласному етапі конкурсу взяли участь 2  роботи.  За підсумками обласного етапу Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт учнів–членів МАН України ці роботи були відзначені дипломами.
Важливою ланкою роботи є організація і проведення олімпіад. Переможцями районного етапу олімпіад стали учні , які нагороджені дипломами:
Дипломом I ступеня

Нехай Тарас
-
учень 7 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів смт. Завалля
Соколов Михайло         
-
учень 8 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 м. Гайворон
Лопушанський Олексій
-
учень 9 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Хащувате
Баранюк Софія
-
учениця 11 класу НВК "Гайворонська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5"
Янакі Роман
-
учень 10 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Таужне
Дипломом ІI ступеня
Мелешко Анастасія

-
учениця 7 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 м.Гайворон
Козій Ліана
-
учениця 8 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Долинівка
Рекечинський Дмитро
-
учень 8 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Таужне
Грицаєнко Катерина

-
учениця 9 класу НВК "Гайворонська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5"
Левицька Наталія
-
учениця 9 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів смт. Завалля
Бєла Діана
-
учениця 10 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 м.Гайворон
Сирота Олександр
-
учень 11 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 м.Гайворон
Подуфала Тетяна
-
учениця 11 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Таужне
Дипломом ІІI ступеня
Свистунов Костянтин        
-
учень 7 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 м. Гайворон
Глуха Інна
-
учениця 7 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів смт. Салькове
Озірна Єлизавета

-
учениця 7 класу НВК "Гайворонська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5"
Бондар Денис
-
учень 8 класу НВК "Гайворонська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5"
Коваль Ростислав

учень 10 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Хащувате
                                               Переможці II етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії
Дипломом I ступеня

Баранюк Софія
-
учениця 11 класу НВК "Гайворонська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5"
За результатами обласної олімпіади з фізики   переможців не має. Прикро, що учні Гайворонського району не вибороли призових місць в обласній олімпіаді з фізики. Це свідчить про дуже низький рівень підготовки наших учнів до обласних олімпіад.
У Всеукраїнському конкурсі «Левеня» взяли участь 107 учнів.Найкращі результати мають учні Заваллівської ЗШ – вчитель Мацієвський Ю.С., Хащуватській ЗШ, ЗШ І-ІІІ ступенів №1, та ЗШ І-ІІ ступеня с. Котовка.

 ЗНО з фізики здавали 15 випускників, найкращий результат показали учні ЗШ І-ІІІ ст.. смт.Сальково, найгірший результат 1 випускник ЗШ І-ІІІ ступенів с. Бандурове, не подолав поріг у(100;120) балів

Стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів
з фізики  вивчався в рамках атестаційної експертизи у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів с. Таужне, НВК «ДНЗ – ЗШ І-ІІ ступенів с. Тополі», ЗШ І-ІІІ ступенів №2 м. Гайворон, про що складено відповідні довідки.
Організація позакласної роботи з фізики.
Протягом навчального року працювали предметні гуртки у ЗШ І-ІІІ ступенів с. Солгутове «Ерудит», керівник Ліщук О.Г., та в ЗШ І-ІІІ ступенів №2 м. Гайворон «Юний фізик» - керівник Янишина В.М.. Це зовсім мала кількість для організації позакласної роботи з предмету. У навчальних закладах проводилися предметні тижні «Фізика на службі людству», «Фізика та енергоефективність», інтелектуальні змагання «Що? Де? Коли?». Та на жаль, цих заходів недостатньо для залучення учнів до позакласної роботи.
Поряд із здобутками в роботі РМО вчителів фізики є ряд недоліків:
-  недостатньо використовуються інтерактивні методи навчання на уроках фізики
- не достатній  рівень володіння ІКТ
- вчителі недостатньо друкуються у фахових виданнях
- навчально-матеріальна база кабінетів фізики  навчальних закладів району не відповідає сучасним вимогам
- вчителі фізики не беруть участь в обласних та районних інтернет-конференціях
- не достатньо ефективною є робота з обдарованими дітьми
 Основні напрямками діяльності РМО вчителів фізики на
2016/2017 навчальний рік:
-         Продовжити роботу над проблемою "Підвищення результативності навчально-виховного процесу з фізики на основі сучасних технологій побудови уроку".
-         Визначити і впроваджувати в роботу ефективні технології з високим компетентністним потенціалом, інноваційні методики (проектні технології, технології ситуаційного навчання, технології саморозвитку учня тощо).
-           Кожному учителю через самоосвіту, участь в роботі РМО, учительські конференції, педагогічні читання і семінари і т.д. підвищувати свій педагогічний рівень майстерності. Результати роботи висвітлити у самоаналізі, презентаціях на засіданні м/о, педагогічних ярмарках чи інших методичних заходах.
-         Друкувати свої наробки в освітніх, методичних та професійних виданнях.
-         Брати активну участь у роботі конференцій, педагогічних читаннях, конкурсах фахової майстерності.
Результативність організації методичної роботи РМО вчителів з фізики
п/п
Кількість вчителів, які
2011/2012
2012/2013
2013/2014
2014/2015
2015/2016
1.
Пройшли курси підвищення кваліфікації
1
1
9
2
4
2.
Взяли участь у науково-практичних конференціях
3
2
6
7
2
3.
Педагогічних виставках
-
2
1
-
-
4.
Педагогічних читаннях
-
1
-
-
-
5.
Інших методичних заходах
10
3
18
13
5
6.
Підвищили категорію
1
2
-
1
1
7.
Отримали звання за результатами атестації
-
-
-
-
1
8.
Були учасниками творчих груп районних, обласних методичних заходів
15
30
30
30
25
9.
Взяли участь у конкурсі „Вчитель року”
-
-
-
-
-
Результативність виступів учнів в олімпіадах, конкурсах у
2015/2016 н.р
Прізвище вчителя
Прізвище учня
Клас
Районна олімпіада
Обласні олімпіади
Обл., район. конкурс робіт МАН
Обласні, всеукра
їнські конкурси
Місце
1.                   
Мацієвський Ю.С.
Нехай Тарас
7
І
-



2.                   
Ремінний С.Ф.
Соколов Михайло       
8
І
-



3.                   
Лопушанський М.О.
Лопушанський Олексій
9
І
-



4.                   
Пилипишин О.І.
Баранюк Софія
10
І
-
диплом


5.                   
Подуфала Н.П.
Янакі Роман
11
І
-



6.                   
Камінська М.В.
Мелешко Анастасія

7

-



7.                   
Марчук О.А
Козій Ліана
8

-



8.                   
Подуфала Н.П.
Рекечинський Дмитро
8

-



9.                   
Пилипишин О.І.
Грицаєнко Катерина
9

-



10.               
Мацієвський Ю.С.
Левицька Наталія
9

-



11.               
Ремінний С.Ф
Бєла Діана
10

-



12.               
Ремінний С.Ф.
Сирота Олександр
11

-



13.               
Подуфала Н.П.
Подуфала Тетяна
11

-



ІІІ. Індивідуальні науково – методичні проблеми членів МО (зразок)
з/п
Прізвище, ім’я, по батькові
Науково-методична проблема
Термін роботи над проблемою
Форма її завершення
Де буде використано
1.                   
Ремінний
Сергій
 Федорович
Особистісно-зорієнтоване навчання, як засіб творчого розвитку учнів на уроках фізики

Виступ на РМО
На уроках
2.                   
Янишина Валентина Миколаївна
Творчий розвиток учнів на уроках фізики засобами історичних наукових досягнень

презентація
На уроках
3.                   
Камінська
Марія Володимирівна
Формування ключових компетентностей на уроках фізики

блог
На уроках
4.                   
Янко
Анатолій Петрович
Особистісно-зорієнтоване навчання як засіб творчого розвитку учнів

Методичний посібник
На уроках
5.                   
Пилипишин Олександр Іванович
Робота з обдарованими учнями на уроках фізики та впозаурочний час

Методичний посібник
На уроках
6.                   
Мацієвський Юрій Станіславович
Диференціація навчання як запорука підвищення якості уроку фізики

Методичний посібник
На уроках
7.                   
Полонець Людмила Олексіївна
Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами ІКТ

Виступ на РМО
На уроках
8.                   
Миршук
 Ольга
 Борисівна
Міжпредметні зв’язки  на уроках фізики як метод формування ключових компетентностей

презентація
На уроках
9.                   
Голуб
Неля
 Василівна
Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами ІКТ

блог
На уроках
10.               
Мемрук
Сергій Анатолійович
Самостійна робота учнів на уроках фізики як засіб особистісного зростання учнів

Виступ на РМО
На уроках
11.               
Марчук
Олег Андрійович
Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами ІКТ

Презентація
На уроках
12.               
Демченко Олександр Олександрович
Міжпредметні зв’язки  на уроках фізики як метод формування ключових компетентностей

презентація
На уроках
13.               
Годинюк
Вадим Борисович
Лабораторний експеримент з використанням саморобних приладів

Виступ на РМО
На уроках
14.               
Соколюк
Ольга
Ігорівна
Організація самостйної роботи учнів на уроах фізики

Блог
На уроках
15.               
Ліщук
Ольга Григорівна
Творчий розвиток учнів засобами особистісно-зорієнтованого навчання

Презентація
На уроках
16.               
Лопушанський Михайло Олексійович
Створення ситуації успіху на уроках фізики

Презентація
На уроках
17.               
Юрченко
 Ірина
 Юріївна
Міжпредметні зв’язки, як засіб формування ключових компетентностей

Блог
На уроках
18.               
Худа
 Неля
Миколаївна
Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами ІКТ

Виступ на РМО
На уроках
19.               
Марченко
Таїсія
Миколаївна
Самостійна робота учнів на уроках фізики як засіб особистісного зростання учнів

Виступ на РМО
На уроках
20.               
Гойда
 Володимир Валентинович
Лабораторний експеримент з використанням саморобних приладів

Виступ на РМО
На уроках
21.               
Дзюбейло
 Наталія Володимирівна
Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами ІКТ

Презентація
На уроках
22.               
Кубко
Леонід
Михайлович

Міжпредметні зв’язки, як засіб формування ключових компетентностей

Виступ на РМО
На уроках
23.               
Ліщук
Ігор
Миколайович
Творчий розвиток учнів засобами особистісно-зорієнтованого навчання

Виступ на РМО
На уроках
ІV. ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ РМО ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
У 2016/2017 Н.Р.

Тематика засідань
Дата проведення
Місце проведення
Відповідальний
Примітка
І засідання  "Особливості організації навчально-виховного з фізики
у 2016/2017 навчальному році".
Форма проведення: круглий стіл
1.Аналіз роботи РМО вчителів фізики за минулий навчальний рік та планування роботи на 2016/2017 навчальний рік.

2.Вивчення та обговорення інформаційно-методичних листів Міністерства освіти і науки "Про вивчення фізики в 2016/2017н. р."
3. Державний стандарт та навчальна програма з фізики 8 класу як втілення новітніх тенденцій у розвитку шкільної фізичної освіти.


4. Обмін досвіду з проблеми: "Методика проведення лабораторного фізичного експерименту з використанням мультимедійного забезпечення"
                                                                   
 5. Обговорення Концепції «Нова школа»
                                                                           6.Виставка-ярмарка педагогічних ідей та інновацій "Методична скарбничка вчителя  фізики".
30.08.
2016
НВК                 "Гайворонська гімназія – ЗШ І-ІІІ ступенів                                          №5"
Лопушанський М.О., голова РМО


Янко А.П., вчитель фізики ЗШ ступенів №3м. Гайворон


Камінська М.В., вчитель фізики ЗШ І-ІІІ ступенів №2 м. Гайворон

Пилипишин О.І., вчитель фізики НВК                 «Гайворонська гімназія – ЗШ І-ІІІ ступенів                                          №5», Члени РМО



Методист РМК Гончарук Г.В.

Лопушанський М.О., голова РМО                                                  Члени РМО


Робота між засіданнями
- Підготовка учнів до участі у І (шкільному) етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіад фізики
- І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад фізики
- Підготовка учнів до участі у ІІ (районному) етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіад фізики
- ІІ (районний) етап  Всеукраїнських учнівських олімпіад фізики
  Члени РМО             Вересень –жовтень, листопад 2016 р.
-    Організація учнів у секції фізики МАН(надання консультацій)

ІІ засіданнялистопад 2016 р.
Тема:  "Формування ключових  компетентностей учнів за допомогою впровадження ІКТ на уроках фізики та астрономії"
Форма проведення: семінар-практикум

1. Використання на уроках фізики інтерактивної дошки та сучасної цифрової лабораторії «Ейнштейн» під час проведення фронтального експерименту

2. Використання програм з розв’язання задач на уроках фізики та астрономії
                                             
3. Впровадження тестового контролю навчальних досягнень на уроках фізики

 4. Практикум розв'язування завдань турніру юних фізиків

5. Сучасні наукові досягнення фізики та астрономії                                     



листопад 2015 року
ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 м.Гайворон
Гончарук Г.В. - методист РМК
Янишина В.М.


Камінська М.В.


Гончарук Г.В.,
Мацієвський Ю.С.

Пилипишин О.І.

Янко А.П.

Робота між засіданнями
 - Підготовка учнів до обласного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики
- Участь в ІІІ (обласному) етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики
- Захист наукових робіт філії МАН на районному та обласному рівні
Члени РМО                   лютий 2016 р.
  

ІІІ засідання   лютий, 2016 р.            
Тема: "Організація діяльності учнів під час розв’язування фізичних задач"
Форма проведення: семінар-практикум
1.Типи фізичних задач. Побудова фізичної моделі задачі, що подана в її умові.

2.Пошук зв’язків і співвідношень між відомими й невідомими величинами як один із важливих етапів діяльності учнів під час розв’язування задач (навести приклади).
                                         3.Аналітичне, графічне або чисельне розв’язання рівняння відносно невідомого під час розв’язування задач.

 4.Аналіз одержаного результату щодо його вірогідності й реальності, оформлення запису відповіді під час розв’язування задач (навести приклади).
                                       
5.Різні способи розвязку фізичної задачі (розглянути на прикладах).
                                      
 6.Звіти вчителів, що атестуються. 
березень 2017 року
ЗШ І-ІІІ ступенів смт. Салькове
Миршук О.Б.



Ремінний С.Ф.






Миршук О.Б




Мемрук С.А.






Кубко Л.М.



Демченко О.О.
Робота між засіданнями
- Проведення відкритих уроків     
Члени РМО               лютий-травень 2016 року

- Проведення предметних тижнів 
Члени РМО                 за планами ЗНЗ, лютий-травень 2016 року

- Підготовка до проведення обласної інтернет-практичної конференції "Шляхи ефективного впровадження новітніх освітніх технологій у навчальних закладах"
Члени РМО            лютий-травень 2016 року

- Підготовка до обласного конкурсу  "Освітня блогосфера -2016"      
Члени РМО               березень-травень 2016 р.

- Оформлення розробки уроку для 8 класу за новою програмою з фізики
Члени РМО               Червень 2016 р

V. Графік відкритих уроків, позакласних заходів.

з/п
Прізвище, ім’я, по батькові, школа
Назва предмета, клас
Орієнтовний термін проведення. Назва теми
Мета проведення відкритого уроку
Мета відвідування
1
Камінська Марія Володимирівна
фізика
Листопад, 8 клас
Проведення семінару-практикуму
Ведення уроку за новою програмою, ефективність навчальної роботи на уроці
2
Янишина Валентина Миколаївна
фізика
Листопад, 9 клас
Проведення семінару-практикуму
Ефективність використання дидактичного матеріалу на уроці.
3
Миршук Ольга Борисівна

січень
Проведення семінару-практикуму
Відповідність форм, методів, дидактичних завдань у структурі уроку.
4
Ліщук Ігор Миколайович

лютий
Вивчення стану викладання фізики
Відповідність форм, методів, дидактичних завдань у структурі уроку.
VI. План участі методичного формування у представницьких заходах району

№ з/п
Назва заходу, в якому беруть участь члени РМО вчителів історії та правознавства
Термін проведення
Примітка
1
Серпнева конференція освітян
 Серпень 2016 року

2
Свято першого дзвоника
Вересень 2016 року

3
Тематичний вечір присвячений Дню вчителя
Жовтень 2016 року

4
Районний конкурс  "Учитель  року 2015"
Листопад 2015 року

5
Інтернет-конференція освітян з проблем національно патріотичного виховання
Січень 2017 року

6
Свято закінчення навчального року
Червень 2017 року

VII. Вивчення, узагальнення, впровадження перспективного педагогічного досвіду.
Прізвище, ім’я, по батькові
Тема досвіду
Адреса досвіду
Форма вивчення
Форма звітності
Лопушанський Олексій Михайлович
Створення ситуації успіху під час вивчення фізики
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Хащувате
Відвідування уроків, аналіз документації, бесіди з учнями, батьками, зрізи знань, анкетування учнів
Випуск методичного посібника
IX. Вивчення рівня знань, умінь, навичок та вихованості учнів.
1. Вивчення рівня навчальних досягнень учнів  загальноосвітньої школи НВК "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад"  с. Соломія в рамках проведення атестаційної експертизи.
2.  Вивчення стану викладання фізики у навчально-виховних комплексах "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад"  сіл Тополі, Котовка, Берестяги, Мощене.
3. Аналіз підсумків проведення районних олімпіад з фізики та астрономії
4. Вивчення рівня навчальних досягнень учнів  11 класів шкіл, де є претенденти на нагородження Золотою та Срібною медаллю.
6. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання  2017 року з фізики.
X.  Організація позакласної роботи.
1. Участь у Всеукраїнському конкурсі "ЛЕВЕНЯ 2017" – ЗНЗ району
2. Проведення предметних тижнів – ЗНЗ району
Заклад
Керівник
Гурток
Проблема
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Солгутове
Ліщук Ольга Григорівна
«Ерудит»
Розвиток творчих здібностей учнів в позаурочний час
Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів №2 м.Гайворон
Янишина Валентина Миколаївна
«Юний фізик »
Розвиток здібностей учнів в позаурочний час

 

Немає коментарів:

Дописати коментар